من دیگه حرفی ندارم!!! :)))))))

امروز روزی بود...شامل لحظاتی که...انقدر خوب بودن(و هستن!) که آدم شک میکنه واقعیت و حقیقت داشتن...من که هنوزم نتونستم باور کنم که امروز اتفاق افتاد...

خیلی خوب...یه رویای بی نظیر و دور...همراهه نزدیک ترین احساسات ممکن...

امروز...از اون روزایی بود که...شکرگزار خدا بودن از همیشه غیرممکن تر بود...

از اون روزایی که...فقط تو میتونی کاملشون کنی...

اصلا یه جورایی دلیل بودن این روزا ...توئی...

امروز...ما زیر بارون پاییزی کاملا خیس شدیم...و هوا بسیار سرد بود...ما داشتیم به وضوح از سرما می لرزیدیم...اما دلامون مثل لبخند خدا گرم بود...

تجربه ی امروز...مثل  حس گرمای بی نظیری بود...که دستای سردت دارن!

از همون روزایی بود که...آه...من دیگه حرفی ندارم!!!

پی نوشت: آخه اینم سئوال بود تو از من پرسیدی امروز؟؟؟! خب معلومه که دوست داشتنی ترین حصار زندگیم بود...هست...و خواهد بود...



نظرات شما عزیزان:

roshanak
ساعت21:24---18 آبان 1392
آقا این صدف چی میگه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
پاسخ: فضوله...میخواد بدونه مخاطب مطلب هام کیه...! ولی نمی فهمه! :)


Eli jooooooooooon
ساعت22:54---17 آبان 1392
آخرشي يعني...
پاسخ: :))))!


Batgirl
ساعت19:04---15 آبان 1392
ای بدم میاد از این مطلبایی که طرف مخاطب خاص داره و نمیدونم کیه

ای بدم میاد

بترکی الهی با این مخاطب خاصت!

هم تو هم روشنک جفتتون بیشعورین!!

عیییییییییش!
پاسخ: هه! چقدررررررررررر دلم برات تنگ شده حالا که فک میکنم!!


احسان
ساعت22:16---9 آبان 1392
قشنگ بود مرسی
پاسخ: :)


آرمیتا-مدیر وبلاگ منتظران ظهور
ساعت14:19---5 آبان 1392
سلام.... خیلی خوب و با احساس می نویسید.... البته منم نویسنده ام و خوشحالم از آشناییتون.... بهم سر بزنید.... یاحق
پاسخ: مرسی... میام حتما.
پاسخ: نمیدونم چرا نمیشه وارد وبلاگ تون بشم!


امیرعباس
ساعت21:36---4 آبان 1392
سلام داشتم دنبال اهنگ سیاوش قمیشی میگشتم وب را دیدم قشنگ بود یاد اوایل خودم افتادم البته یه چیزی دیگه هم که باعث شد من نظربدم دیدم امار نظر دادن اقایون کمه گفتم کم نیاریم.
پاسخ: مرسی...بعله...آمار نظر آقایون کمتره چون اکثرا آقایون کم حوصله و بی ذوقن! :)


ملیکا
ساعت21:05---3 آبان 1392




همین طوری گفتم یه نظر بذارم..
پاسخ: چه خوب! :)))


ARam
ساعت15:23---3 آبان 1392
لایک داره مطالبت عزیزم
پاسخ: مرسی... :)


roshanak
ساعت23:18---1 آبان 1392
پاشو بیا...بدو...بیا تو وبم!
پاسخ: آخ جووون!


roshanak
ساعت23:17---1 آبان 1392
شکرگزار دوست عزیز!تو دوم انسانی هستی!!!
پاسخ: خاک تو سر بی سوادم کنن! :|


ريحانه
ساعت19:08---1 آبان 1392
كاش منم بودم دورهمي از سرما ميلرزيديم و زيربارون خيس ميشديم…

خيلي دلم سوخت وقتي ديدم داره بارون مياد!

جاي منم خالي…


پاسخ: برای همین انقد از دستت عصبانی بودم که غایب شدی.... ولی واقعا روز بی نظیری بود...! :)))


ملیکا
ساعت17:09---1 آبان 1392
امروز؟! کی ؟! من جغرافی می خوندم؟! نه خب..نمی دونم..راستی من امروز یکم عصاب نداشتم..ببخشید..!

دلم گرفته..
پاسخ: خب منم فهمیدم که اعصاب نداری و حالت خوش نیس... چرا؟... :|


ملیکا
ساعت16:28---1 آبان 1392
هورا..آفرین نگین باهوش بابا! ) بی خیال باو...اصلا بهش فک نکن..البته منم امسال خیلی بی خیال شدم کم درس می خونم

خوبه والــآ..خوبه دیگه..بدون شرح..! :|

تو چطوری؟؟خیلی وقته حرف نزدیم درس حسابی! :دی



وای نگین..چقد این نوشته دوست داشتنی بود..

عاشق نوشتتم..بارون پاییزی!
پاسخ: دلم واس حرف زدن باهات تنگیده بسی... :) خر خودتی...انگار من نفهمیدم...امروز صب اصن ضایه بود... مرسی عزیزم... :)))


آواز
ساعت15:37---1 آبان 1392
خوش به حالت!

خیلی با احساس نوشتی
پاسخ: مرسی... :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دل نوشته های من ، ،

تاريخ : سه شنبه 30 مهر 1392 | 21:23 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.